субота, 29 вересня 2012 р.

модуль 11.Рефлексія

Все гарне колись закінчується...Ось і завершили ми свою роботу!!!Я впевнена, що мої учні засвоїли навички XXI ст. Учні будуть(я впевнена!)створювати  свої блоги,вікі-сторінки!
В цьому модулі ми обговорили створені Плани вивчення теми,документи Портфоліо.Для себе я з'ясувала, в чому перевага процесу ознайомлення учасників тренінгу з роботами інших та як така вправа може допомогти навчати учнів. 

Модуль 10.Рефлексія

Цей модуль мене навчив концентрувати свою увагу на важливих педагогічних прийомах. Я краще зрозуміла, як використовувати комп'ютерні технології для підвищення свого професійного рівня.Мною була створена презентація для фасилітації навчання учнів.Я чітко визначила, яка буде тема проекту і діяльність учнів.Цей модуль поглибив мої знання стосовно методу проекту.Завдяки модулю я зрозуміла свою роль фасилітатора у навчанні учнів за методом проектів.Я вкотрий раз переконалася,що позитивний настрій вчителя створює гарну,дієздатну атмосферу в класі і забезпечує успіху в учнів.   

пʼятниця, 28 вересня 2012 р.

Модуль9.Рефлексія

Опрацьовуючи цей модуль, я зрозуміла,що учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні.Учні повинні навчатися ставити цілі, планувати свою роботу. Учні потребують від  вчителя особистого підходу.Отже,надалі у своїй роботі я буду приділяти увагу диференціації навчання. У  цьому модулі ,працюючи в малих групах,поділилися прикладами учнівських робіт.

Модуль9.Рефлексія

Опрацьовуючи цей модуль, я зрозуміла,що учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні.Учні повинні навчатися ставити цілі, планувати свою роботу. Учні потребують від  вчителя особистого підходу.Отже,надалі у своїй роботі я буду приділяти увагу диференціації навчання. У  цьому модулі ,працюючи в малих групах,поділилися прикладами учнівських робіт.

Модуль8.Рефлексія

Опрацьовуючи модуль я дізналася ,як можна використовувати засоби оцінювання  для діагностики рівня розвитку в у чнів навичок 21 ст. У модулі ми обговорили проблеми,які виникають при залученні учнів до  оцінювання та шляхи їх подолання.

четвер, 27 вересня 2012 р.

Модуль 7. Рефлексія.

У цоьму модулі я мала змогу помінятися ролями з учнями. Я відчула себе у ролі учня, тобто виконавиці роботи. Від цоьго виду роботи я отримала задоволення. Створення прикладу учнівської роботи допомогло мені  покращити методику навчання. Модуль 7  дав мені можливість зпланувати свою роботу використання Інтернету на уроках. Я зрозуміла, як допомогти учням подолати труднощі при роботі з проектами. Модуль 7 ознайомив, як використовувати навички 21 століття.

Модуль 6. Рефлексія.

Цей модуль мене ознайомив з проблемою безпечної роботи учнів в Інтернеті, дав мені зрозуміти, як застерегти учнів від доступу до інформаціі, яка містить негативний  вплив на дитину. Модуль 6 навчив використовувати сервіси для співробітництва. Завдання цього модуля дають можливість Інтернет- ресурсів полегшити виконання пошуково- дослідницького завдання, дають змогу знаходити звукові відеозображення. Неабияку допомогу надає елктроннний довідник. Учні можуть конспектувати  джерела мультимедійних ресурсів у власному списку та раціонально використовувати свій час.